Een oriëntatiegesprek is vrijblijvend en kost niets.

Het is natuurlijk belangrijk elkaar beter te leren kennen, omdat er een vertrouwen in elkaar moet zijn.
Het gaat immers niet over zomaar iets, maar over uw passie, uw bedrijf.

Wie ben ik eigenlijk, waar sta ik voor en welke ervaringen heb ik opgedaan het gebied van marketing? Daarnaast is het belangrijk te weten wat de reden is dat we elkaar spreken.

Wat is uw vraag of probleem? Waar denkt u dat ik u mee kan helpen?

Het kan zijn dat u een goed idee heeft en dat effectief in de markt wilt zetten. Een eigen bedrijf of een nieuw product. Hoe positioneer ik dat optimaal?

Het kan ook zijn dat uw bedrijf al langere tijd goed draait, maar dat zich nu toch een probleem voordoet. Het resultaat is niet meer wat het was. Online marketing lijkt wel interessant, maar hoe pak ik dat aan?
U twijfelt of uw marketingstrategie nog wel up-to-date is.
Is het imago nog wel van deze tijd?
Uw concurrent wint marktaandeel.
Of u wilt uw organisatie eens analyseren op rendement.

Voor elke vraag of probleem is het goed er eens met iemand over te praten die er met een marketingbril naar kijkt. Even afstand nemen van de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Even een andere mening horen.

In het oriëntatiegesprek stel ik allerlei vragen over de huidige situatie en aanpak.
Op basis van de antwoorden daarop kan ik al snel een beeld vormen en een suggestie doen waar de schoen wringt. De oplossingen kunnen van strategische aard zijn, maar ook door creativiteit of hulp in de uitvoering.
Na het oriëntatiegesprek stel ik een plan van aanpak op.

Pas als u een goed gevoel heeft bij dat plan en als de begrote kosten binnen uw budget passen, dan gaan we pas van start.
Samen lossen we uw marketingprobleem op.
Er is meer mogelijk dan u denkt.

Twijfelt u nog of u toe bent aan een gesprek met mij?
Bel of mail me gewoon en we maken een afspraak.

Marketing is mijn passie.
Ik vind het prachtig er met u over te sparren.

Want het kan altijd beter!

Koffie