Experts in
Grootkeukens.
Service met een missie.
#visuele identiteit
#logo | huisstijl
#website
#social media
#fotografie
Een nieuwe visie
GHI B.V. bestaat al ruim 25 jaar en heeft zich van een eenmanszaak opgewerkt naar een vakkundig service-verlenend bedrijf, dat professionele keukens, koelinstallaties en airco-systemen levert en onderhoudt.
De waardepropositie van GHI is gebaseerd op
2 dingen; een perfecte kennis van apparatuur en alle technieken en een team van installateurs en monteurs die 24/7 klaar staan voor hun klanten.
Sinds 2019 is Bashir Jawad toegetreden tot het GHI-team als operational manager. Onder zijn leiding groeide het klantenbestand van GHI verder en hij ontwikkelde daarbij een nieuwe visie naar de toekomst.
Een nóg betere naamsbekendheid binnen de branche en een heldere communicatie van de kernwaarden moet als basis dienen voor een bredere marketingaanpak en een gefocust acquisitieplan.
Aan Bloei Merk & Marketing de vraag om de kernwaarden beter naar buiten te brengen in een verbeterde visuele identiteit.
#visuele identiteit
#logo | huisstijl
#website
#social media
#fotografie
Een nieuwe visie
GHI B.V. bestaat al ruim 25 jaar en heeft zich van een eenmanszaak opgewerkt naar een vakkundig service-verlenend bedrijf, dat professionele keukens, koelinstallaties en airco-systemen levert en onderhoudt.
De waardepropositie van GHI is gebaseerd op 2 dingen; een perfecte kennis van apparatuur en alle technieken en een team van installateurs en monteurs die 24/7 klaar staan voor hun klanten.
Sinds 2019 is Bashir Jawad toegetreden tot het GHI-team als operational manager. Onder zijn leiding groeide het klantenbestand van GHI verder en hij ontwikkelde daarbij een nieuwe visie naar de toekomst.
Een nóg betere naamsbekendheid binnen de branche en een heldere communicatie van de kernwaarden moet als basis dienen voor een bredere marketingaanpak en een gefocust acquisitieplan.
Aan Bloei Merk & Marketing de vraag om de kernwaarden beter naar buiten te brengen in een verbeterde visuele identiteit.
Experts in
Grootkeukens.
Service met een missie.
De visuele identiteit van GHI werd uitgebreid met een visueel onderdeel in het logo. Een opvallend kristal dat in 2 branche-gerichte blauwtinten, ondersteund door een duurzaam groen, consistent de kernwaarden van GHI uitstraalt.
Ook je omzet verhogen?
Ook je omzet verhogen?