Persoonlijk en no-nonsense, eerlijk en realistisch

Hallo, ik ben Jeroen Kaptein, eigenaar van Bloei Marketing.

Ik heb ruim 25 jaar marketingervaring met A-merken van o.a. Unilever, Henkel, Verkade, Douwe Egberts, Westland Kaas en Stegeman. Stuk voor stuk ‘marketingmachines’ die sterke merken bouwen en succesvol in de markt zetten. De afgelopen 6 jaar stel ik mijn opgedane kennis en ervaring beschikbaar aan mkb-ondernemers.

Samen met een flexibel team van marketing- en communicatiespecialisten bedenken we winnende strategieën en voeren die uit tot in de puntjes. Met visie voor de langere termijn en oog voor snel resultaat.

Het begint met een vrijblijvend oriëntatiegesprek over jouw business, waar je tegenaan loopt en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Bel mij als je een klankbord, sparringpartner of adviseur zoekt.

Waarom Bloei inschakelen:

  • 1 aanspreekpunt en een breed netwerk van specialisten.
  • 25+ jaren ervaring en vakkennis.
  • Effectieve ABC-aanpak voor MKB.
  • Snel een advies, plan en resultaat.
  • Gezonde balans tussen budget en doel.
  • Transparant en open kaart.

Persoonlijk en no-nonsense, eerlijk en realistisch

Hallo, ik ben Jeroen Kaptein, oprichter van Bloei Marketing.

Ik heb 18 jaar marketingervaring met A-merken van o.a. Unilever, Henkel, Verkade, Douwe Egberts, Westland Kaas en Stegeman. Stuk voor stuk ‘marketingmachines’ die sterke merken bouwen en succesvol in de markt zetten. De afgelopen 6 jaar stel ik mijn opgedane kennis en ervaring beschikbaar aan mkb-ondernemers. 

Samen met een flexibel team van marketing- en communicatiespecialisten bedenken we winnende strategieën en voeren die uit tot in de puntjes. Met visie voor de langere termijn en oog voor snel resultaat.

Het begint met een vrijblijvend oriëntatiegesprek over jouw business, waar je tegenaan loopt en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Bel mij als je een klankbord, sparringpartner of adviseur nodig hebt.

Waarom Bloei inschakelen:

  • 1 aanspreekpunt en een breed netwerk van specialisten.
  • 25+ jaren ervaring en vakkennis.
  • Effectieve ABC-aanpak voor MKB.
  • Snel een advies, plan en resultaat.
  • Gezonde balans tussen budget en doel.
  • Transparant en open kaart.