#visuele identiteit
#logo | huisstijl
#website
#social media
#email

Borging van kwaliteit

Het software pakket Data-Coach bevordert en borgt de kwaliteit van het onderwijs op basisscholen.

Na de introductie van Data-Coach wilde het niet lukken om voldoende pakketten te verkopen aan scholen en besturen. Aan Bloei Merk & Marketing de vraag te helpen.

De overall conclusie was dat we terug moeten naar de tekentafel om het merk opnieuw te positioneren en de waardepropositie uit te diepen en helder te krijgen. Van daaruit de visuele identiteit aan te passen en een gerichte salesstrategie te ontwikkelen.

We hebben een modern merkbeeld ontworpen dat beter aansluit op de herkenbaarheid bij de doelgroepen. Doorvertaald naar een responsive website met oog voor navigatie en herkenning van bezoekers.

Omdat de doelgroep hier specifiek en klein is hebben we een directe salesaanpak voorgesteld op het platform waar de doelgroep te vinden is: Linked In. Gecombineerd met een emailcampagne.

Data Coach.
Kwaliteit in het onderwijs.

De visuele identiteit van Data-Coach werd moderner neergezet en beter afgestemd op de waardepropositie. De doorvertaling naar de website, social media, email uitingen en handleidingen bracht Data-Coach goed in beeld bij directies van scholen en besturen.

Ook je omzet verhogen?

Data-Coach.
Kwaliteit in
het onderwijs.

#visuele identiteit
#logo | huisstijl
#website
#social media
#email

Borging van kwaliteit

Het software pakket Data-Coach bevordert en borgt de kwaliteit van het onderwijs op basisscholen.

Na de introductie van Data-Coach wilde het niet lukken om voldoende pakketten te verkopen aan scholen en besturen. Aan Bloei Merk & Marketing de vraag te helpen.

De overall conclusie was dat we terug moeten naar de tekentafel om het merk opnieuw te positioneren en de waardepropositie uit te diepen en helder te krijgen. Van daaruit de visuele identiteit aan te passen en een gerichte salesstrategie te ontwikkelen.

We hebben een modern merkbeeld ontworpen dat beter aansluit op de herkenbaarheid bij de doelgroepen. Doorvertaald naar een responsive website met oog voor navigatie en herkenning van bezoekers.

Omdat de doelgroep hier specifiek en klein is hebben we een directe salesaanpak voorgesteld op het platform waar de doelgroep te vinden is: Linked In. Gecombineerd met een emailcampagne.

Ook je omzet verhogen?